Aktualizace opatření - platby kartou a dopravy
Milí zákazníci,
I když Vás nechceme v těchto složitých dnech obtěžovat dlouhými e-maily a zprávami, které se na Vás v těchto dnech valí ze všech stran, pojďme si společně připomenout alespoň jednu dobrou a radostnou zprávu, a tou je, že dnes 20.3.2020 ve 4:49 hod začalo jaro!
A protože jaro žádné viry nezastaví, musíme být Vy i my připraveni na první jarní práce.
Abychom Vám i přes současnou složitou situaci v ČR umožnili bezpečné nákupy bez rizikových front a bez jakéhokoliv ohrožení zdraví, Vašeho i našich zaměstnanců, průběžně provádíme a aktualizujeme opatření z předešlých dní a zajišťujeme provoz firmy. A to tak, abychom při nákupech chránili Vás i sebe, a současně tak, abychom Vám zajistili co nejlepší servis a služby, na které jste v IRIMONu zvyklí.
Aktuální provozní podmínky ve společnosti IRIMON, spol. s r.o. jsou následující:
- Pro maloobchodní i velkoobchodní zákazníky zůstává prodej NEPŘERUŠEN, je však třeba respektovat dále uvedená omezení a opatření, týkající se maloobchodu a osobních kontaktů.
- Firma je preventivně rozdělena na dva pracovní týmy, které spolu velmi úzce on-line spolupracují, jeden tým funguje přímo v provozovně a druhý ze zázemí mimo hlavní provozovnu. Cílem je zcela eliminovat možná rizika a jistit Vás i nás v plném 100% provozu.
- Osobní příjem objednávek je z preventivních důvodů i nadále dočasně pozastaven, jak pro maloobchodní tak i pro velkoobchodní zákazníky.
- Veškeré objednávky přijímáme výhradně bezkontaktně, níže uvedeným způsobem.
- Objednávky, fakturace, poradenství, servis, vše je v IRIMONu pro Vás trvale k dispozici on-line. V zákaznickém rozhraní IRIMON Můj účet máte trvale k dispozici všechny objednávky, faktury, kalkulace, nabídky, výrobní čísla, aktuální ceníky, bonus program, zde lze řešit servis, reklamace a máte zde i všechny potřebné informace.
- Platby za zboží jsou aktuálně možné všemi obvyklými způsoby, mimo hotovostních plateb, které jsme dočasně pozastavili. Doporučujeme Vám ale omezovat dobírky, s ohledem na Vás i pracovníky přepravních společností. Platby platební kartou v provozovně akceptujeme.
- Osobní odběr na výdejové rampě je možný pouze pro registrované velkoobchodní zákazníky s IČ a pouze na základě bezkontaktní objednávky zaslané předem.
- Jste-li z daleka, zboží Vám i nadále doručíme na Vámi zadanou adresu přepravní společností za obvyklých podmínek.
- Obchodní a provozní části budovy, prodejní místa a vzorkovny jsou dočasně z preventivních důvodů uzavřeny.
- Veškeré konsultace, poradenství a technickou podporu Vám poskytujeme v plném rozsahu, kromě omezené projekční činnosti, dočasně bezkontaktně, na níže uvedených telefonních číslech:
- Zákaznický servis: 281 868 181, 777 151 574
- Technické oddělení: 773 344 791 až 794
- Elektro oddělení: 608 684 118, 773 344 793
- Reklamace: 777 329 474
Objednávky přijímáme těmito způsoby:
Podrobnější a aktuální informace naleznete na www.irimon.cz v sekci AKTUALITY, kde Vás o vzniklé situaci průběžně informujeme.
Současně můžete během pracovní doby použít naši infolinku 281 868 181 nebo nám zanechat vzkaz na adrese irimon@irimon.cz .
Děkuji Vám za pochopení a všem přeji mnoho sil. Hlavně si zachovejme nadhled a rozvahu.
Hodně štěstí a pevné zdraví přátelé!
Za tým IRIMON
Ing. Vladimír Šenkýř, jednatel
V Praze 20.3.2020