IRIMON, spol. s r.o., obchodní zastoupení pro ČR

Aktualizace opatření - platby za zboží, dobírka

Vážení zákazníci,

Rádi bychom Vás informovali o změnách v aktuálních opatřeních, která jsme vzhledem k současné složité situaci v ČR zavedli.

Aktuální provozní podmínky ve společnosti IRIMON, spol. s r.o. jsou následující:

  1. Pro maloobchodní i velkoobchodní zákazníky pokračuje prodej BEZ PŘERUŠENÍ, je však třeba i nadále respektovat omezení a opatření, týkající se maloobchodu a osobních kontaktů.
  2. Firma je preventivně rozdělena na dva pracovní týmy, které spolu velmi úzce on-line spolupracují, jeden tým funguje přímo v provozovně a druhý ze zázemí mimo hlavní provozovnu. Cílem je zcela eliminovat možná rizika a jistit Vás i nás v plném 100% provozu.
  3. OSOBNÍ PŘÍJEM OBJEDNÁVEK je z preventivních důvodů i nadále dočasně POZASTAVEN, jak pro maloobchodní tak i pro velkoobchodní zákazníky.
  4. Veškeré OBJEDNÁVKY PŘIJÍMÁME VÝHRADNĚ BEZKONTAKTNĚ, níže uvedeným způsobem.
  5. Objednávky, fakturace, poradenství, servis, vše je v IRIMONu pro Vás trvale k dispozici on-line. V zákaznickém rozhraní IRIMON Můj účet máte trvale k dispozici všechny objednávky, faktury, kalkulace, nabídky, výrobní čísla, aktuální ceníky, bonus program, zde lze řešit servis, reklamace a máte zde i všechny potřebné informace.
  6. Platby za zboží jsou možné všemi obvyklými způsoby, tedy PLATEBNÍ KARTOU v provozovně - alternativně HOTOVOSTÍ. S ohledem na prevenci a minimalizaci rizik v souvislosti s aktuální situací v ČR, volte platbu hotovostí zcela výjimečně, pouze není-li jiná možnost.
  7. U zásilek s doručením ke klientovi doporučujeme platbu na fakturu s odloženou splatností (pouze u klientů s rámcovou kupní smlouvou RKS), nebo platbu předem.  Doporučujeme Vám ale omezovat dobírky, s ohledem na Vás i pracovníky přepravních společností. U zásilek SPRINT od společnosti PPL-DHL nelze dobírku použít vůbec!
  8. S platností od 1.4. do 30.4. poskytujeme 1% SLEVU při platbě KARTOU předem, v HOTOVOSTI nebo PŘEDEM PŘEVODEM NA ÚČET - pouze pro registrované velkoobchodní zákazníky s IČ..
  9. Osobní odběr na výdejové rampě je možný pouze pro registrované velkoobchodní zákazníky s IČ a pouze na základě bezkontaktní objednávky zaslané předem.
  10. Jste-li z daleka, zboží Vám i nadále doručíme na Vámi zadanou adresu přepravní společností za obvyklých podmínek.
  11. Obchodní a provozní části budovy, prodejní místa a vzorkovny jsou dočasně z preventivních důvodů uzavřeny.
  12. S platností od 1.4. jsme upravili provozní dobu a to: po - pá 7:00 - 16:00.

Veškeré konsultace, poradenství a technickou podporu Vám poskytujeme v plném rozsahu - dočasně bezkontaktně na níže uvedených telefonních číslech. Omezena je pouze projekční činnost.

  • Zákaznický servis:                             281 868 181, 777 151 574
  • Technické oddělení:                          773 344 791 až 794
  • Elektro oddělení:                               608 684 118, 773 344 793
  • Reklamace:                                       777 329 474

Objednávky přijímáme těmito způsoby:

  • IRIMON E-SHOP objednavky-mo@irimon.cz (maloobchod)
  • IRIMON B2B E-VELKOOBCHOD objednavky-vo@irimon.cz
  • E-mailem                                        irimon@irimon.cz
  • Telefonicky maloobchod                 777 696 498
  • Telefonicky velkoobchod                 773 344 790

Vždy aktuální informace naleznete na www.irimon.cz v sekci AKTUALITY, kde Vás o vzniklé situaci průběžně informujeme.

Současně můžete během pracovní doby použít naši infolinku 281 868 181 nebo nám zanechat vzkaz na adrese irimon@irimon.cz .

Děkuji Vám za pochopení a všem přeji mnoho sil a pevné zdraví. Hlavně si zachovejme nadhled a rozvahu.

Za tým IRIMON

Ing. Vladimír Šenkýř, jednatel

V Praze 30.3.2020